Szkoła Podstawowa im. K. K. Baczyńskiego w Piławie Górnej serwis informacyjny
INFORMACJE PODSTAWOWE
  • Dane szkoły
  • Nasza lokalizacja
  • Organy szkoły
  • DOKUMENTY SZKOŁY
  • Zasady Wewnątrzszkolnego Oceniania
  • Program wychowawczy i profilaktyczny
  • Statut szkoły
  • Regulaminy i procedury
  • Rejestry i ewidencje
  • Budżet/Mienie
  • Regulamin zatrudnienia
  • OGŁOSZENIA
  • Oferty pracy
  • Zamówienia publiczne
  • Inne informacje
  • Jak załatwić sprawę
  • Konkursy i przetargi
  • Rejestr zbiorów danych osobowych
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • OGŁOSZENIA   \  REJESTR ZBIORóW DANYCH OSOBOWYCH

      Wykaz zbiorów danych osobowych wraz z opisem struktury danych

    Załącznik nr 7 do „Polityki bezpieczeństwa”

    JAWNY REJESTR ZBIORÓW DANYCH OSOBOWYCH WRAZ Z OPISEM STRUKTURY DANYCH

     

     Jawny rejestr zbiorów danych osobowych prowadzony na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

     

    1. Administrator danych osobowych / siedziba – Szkoła Podstawowa w Piławie Górnej, 58-240 Piława Górna, ul. Kościuszki 1.
    2. Cel przetwarzania danych osobowych- dopełnienie obowiązków określonych w przepisach prawa.
    3. Opis kategorii osób, których dane są przetwarzane w zbiorze- rodzice, prawni opiekunowie, uczniowie, nauczyciele, pracownicy szkoły, wizerunek osób fizycznych i przebywających na terenie SP.
    4. Sposób udostępniania danych ze zbioru- dane będą udostępniane wyłącznie na podstawie przepisów prawa.
    5. Sposób zbierania danych do zbioru- od osób, których dotyczą, z innych źródeł niż osoba, której dane dotyczą.
    6. Data wpisania zbioru do rejestru-
    7. Data dokonania ostatniej aktualizacji-29 .01.2018 r.
    8. Odbiorcy danych lub kategoria odbiorców, którym dane mogą być przetwarzane -
    9. Informacja o przekazywaniu danych do państwa trzeciego-

     

     

    Lp.

    Nazwa zbioru - opis

    Struktura zbioru

    Program

    Miejsce przetwarzania- osoba przetwarzająca

    Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

     

    1.

    Księga Ewidencji Dzieci w Szkole Podstawowej – coroczna adnotacja o spełnianiu przez dziecko obowiązku szkolnego w tej albo innej szkole

    Imię (imiona) i nazwisko, datę i miejsce zamieszkania dziecka, a także imiona i nazwiska rodziców (prawnych opiekunów) oraz adresy ich zamieszkania, PESEL

    ProgMan- wersja elektroniczna, wersja papierowa

     

    Sekretariat- sekretarz

     

     

    § 3b.2. pkt 1) rozporządzenia MENiS z dn. 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z dn. 16 marca 2002 r, z późn. zm.)

    2.

    Formularz rekrutacyjny– informacje dot. Ucznia przyjmowanego do szkoły

    Nazwiska i imiona, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, PESEL, wizerunek dziecka, telefon, przynależność wyznaniowa

    Wersja papierowa

    Sekretariat- sekretarz

     

     

     

    § 4.1. rozporządzenia MENiS z dn. 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z dn. 16 marca 2002 r. z późn. zm.),  art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

    3.

    Księga Ewidencji Uczniów – zbiór danych o uczniach

    Nazwiska i imiona, imiona rodziców,  data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, PESEL, zawód, przyjęcie do szkoły: data, klasa semestr, obwód szkolny.

    Wypisanie ze szkoły: data, klasa, powody, data wydania dokumentu, ukończenia szkoły, numer wydanego świadectwa

    ProgMan -wersja elektroniczna, wersja papierowa

    Sekretariat- sekretarz

     

     

     

    § 4.1. rozporządzenia MENiS z dn.           19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z dn. 16 marca 2002 r. z późn. zm.), art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

    4.

    Arkusz Ocen – dokumentacja wyników nauczania ucznia w poszczególnych latach

    Nazwiska i imiona, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, PESEL, nr księgi uczniów, przebieg nauki, wyniki nauki

    ProgMan- wersja elektroniczna,

    wersja papierowa

    Sekretariat- wychowawcy,

    wicedyrektor

     

     

     

    § 12.1. rozporządzenia MENiS z dn.             19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z dn. 16 marca 2002 r. z późn. zm.) art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.

    5.

    Dziennik zajęć

    Nazwiska i imiona uczniów, dane rodziców, data i miejsce urodzenia, adresy zamieszkania lub pobytu, PESEL, nr księgi uczniów , przebieg nauczania, oceny ,frekwencja

    Librus Synergia- wersja elektroniczna wprowadzono 01.09.2015r.

    Sale wykładowe-nauczyciele,

    wicedyrektor

     

     

    § 7.2. rozporządzenia MENiS z dn.        19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z dn. 16 marca 2002 r. z późn. zm.), art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.

    6.

    Ewidencja świadectw szkolnych

    Nazwiska i imiona, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres

    Wersja papierowa

     

    Sekretariat- sekretarz

     

     

     

    § 5.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych

    7.

    Arkusz obserwacji dziecka

    Nazwisko, imię, informacje dot. rozwoju dziecka

    Wersja papierowa

    Gabinet pedagoga- pedagog

     

     

    Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej   w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r., Nr 228, poz. 1487)

    8.

    Arkusz dostosowania wymagań

    Nazwisko, imię dziecka, imiona rodziców, data urodzenia,  miejsce urodzenia, numer opinii lub orzeczenia informacje dot. rozwoju dziecka, formy dostosowania wymagań

    Wersja papierowa

    Gabinet dyrektora- dyrektor,

    wicedyrektor

     

     

     

    Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej   w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r., Nr 228, poz. 1487)

    9.

    Ewidencja legitymacji szkolnych

    Nazwiska, imiona, PESEL

    Wersja papierowa

    Sekretariat- sekretarz

     

     

    § 5.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych

    10.

    Księga arkuszy ocen – zbiór arkuszy ocen uczniów urodzonych w jednym roku, którzy ukończyli lub opuścili szkołę

    Nazwiska i imiona, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, nr księgi uczniów, przebieg nauk, wyniki nauki

    ProgMan- wersja elektroniczna, wersja papierowa

     

     

    Archiwum- sekretarz

     

     

    § 13.1. rozporządzenia MENiS z dn.         19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z dn. 16 marca 2002 r. z późn. zm.), art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.

    11.

    Protokoły Rady Pedagogicznej – protokoły z posiedzenia Rady Pedagogicznej

    Nazwiska i imiona

    Wersja papierowa

     

    Gabinet dyrektora- dyrektor

     

    § 16 rozporządzenia MENiS z dn.             19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z dn. 16 marca 2002 r. z późn. zm.) art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty.

    12.

    Wyprawka szkolna

    Nazwisko, imię ucznia, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania, imiona i nazwiska rodziców, adres zamieszkania, PESEL rodzica, dziecka, dochód, numer konta

    Wersja papierowa

    Sekretariat- sekretarz

     

     

     

    rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2017r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów edukacyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1457) oraz uchwała nr 115/2017 Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2017 r. w sprawie Rządowego programu pomocy uczniom w 2017 r.- „Wyprawka szkolna”.

    13.

    Biblioteka

    Nazwisko, imię, adres zamieszkania, dane o wypożyczeniach

    Wersja papierowa, elektroniczna

    ProgMan

     

    Biblioteka- bibliotekarz

     

    art. 67.1 pkt 2) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

    14.

    Dziennik Pedagoga – dziennik zawiera  informacje o dzieciach zakwalifikowanych do różnych form pomocy

    Nazwiska i imiona, informacje o kontaktach z innymi osobami, instytucjami, stan zdrowia

    Wersja papierowa

    Gabinet pedagoga- pedagog

    § 18 rozporządzenia MENiS z dn.      19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania,

    15.

    Dokumentacja Pedagoga – dokumentacja badań i czynności uzupełniających prowadzonych przez pedagoga

    Różne dane niezbędne do dokumentowania przebiegu terapii, nazwiska i imiona, data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, stan zdrowia, opinia PPP

    Wersja papierowa

    Gabinet pedagoga- pedagog

    § 19 rozporządzenia MENiS z dn.         19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z dn. 16 marca 2002 r. z późn. zm.) art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

    16.

    Dziennik zajęć rewalidacyjno – wychowawczych. Dokumentacja przebiegu zajęć z uczniami upośledzonymi umysłowo.

    Nazwiska i imiona, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu

    Wersja papierowa

     

     

    Gabinet pedagoga- pedagog

    § 11 rozporządzenia MENiS z dn.           19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z dn. 16 marca 2002 r.),  art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

    17.

    Lista uczestników wycieczek

    Nazwisko i imię, wiek, data urodzenia, adres zamieszkania, PESEL

    Wersja papierowa

     

    Sekretariat- sekretarz

     

    § 7.3 pkt 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki.

    18.

    Ubezpieczenie uczniów

    Imiona nazwiska, adres zamieszkania lub pobytu

    Wersja papierowa

     

    Sekretariat- sekretarz

     

     

    Zgoda osób

    19.

    Dokumentacja wypadków uczniów – informacje o wypadkach uczniów

    Nazwiska i imiona, data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, stan zdrowia

    Wersja papierowa

     

    Sekretariat- sekretarz

     

     

    § 43.3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.

    20.

    Karta zapisu dziecka do świetlicy

    Imię (imiona) i nazwisko, data i miejsce urodzenia oraz adres zamieszkania dziecka, a także imiona i nazwiska rodziców (prawnych opiekunów) oraz adresy ich zamieszkania, telefony rodziców

    Wersja papierowa

     

    Świetlica- wychowawcy świetlicy

     

    Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. PRAWO OŚWIATOWE (Dz. U. z 2017 r. poz. 59); Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. PRZEPISY WPROWADZAJĄCE USTAWĘ PRAWO OŚWIATOWE (Dz. U. z 2017 r. poz. 60); ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i przedszkoli (Dz. U. poz. 1903) z dnia 17 marca 2017r.

    21.

    Opinie i orzeczenia Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej

    Imię i nazwisko, data urodzenia, stan zdrowia

    Wersja papierowa

    Gabinet pedagoga- pedagog

     

     

    Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej   w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r., Nr 228, poz. 1487)

     

    22.

    Wnioski rodziców o naukę religii i etyki

    Imię, nazwisko  dziecka oraz imiona i nazwiska rodziców i adresy zamieszkania, przynależność wyznaniowa

    Wersja papierowa

    Sekretariat- sekretarz

     

     

    § 1.1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 kwietnia 1992 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania nauki religii w publicznych przedszkolach i szkołach (tekst jednolity Dz. U. 1993 nr 83 poz. 390)

    23.

    Wnioski o naukę języka mniejszości narodowych i etnicznych

    Imię, nazwisko dziecka oraz imiona i nazwiska rodziców i adresy zamieszkania, przynależność narodowa

    Wersja papierowa

    Sekretariat- sekretarz

     

     

     

    Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 18 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków i sposobu wykonywania przez przedszkola, szkoły i placówki publiczne zadań umożliwiających podtrzymywanie poczucia tożsamości narodowej, etnicznej i językowej uczniów należących do mniejszości narodowych i etnicznych oraz społeczności posługującej się językiem regionalnym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1627)

    24.

    Dziennik zajęć pozalekcyjnych

    Imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, imiona i nazwisko rodziców, telefony rodziców

    Wersja papierowa

    Kadra prowadząca zajęcia

     

     

    § 10 Rozporządzenia MENiS z dn. 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (dz. U. z dn. 16 marca 2002 r. z późn. zm.), art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

    25.

    Dziennik indywidualnego nauczania

    Imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania, imiona i nazwisko rodziców, telefony rodziców

    Wersja papierowa

    Kadra prowadząca zajęcia

     

     

     

    § 10 Rozporządzenia MENiS z dn. 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji z przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (dz. U. z dn. 16 marca 2002 r. z późn. zm.), art. 22 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

    26.

    Zgoda na przetwarzanie danych

    Imię i nazwisko adres udzielającego zgodę

    Wersja papierowa

     

    Sekretariat- sekretarz

    ABI

     

    Zgoda osób

    27.

    Akta osobowe – zbiór zatrudnionych pracowników

    Nazwiska i imiona, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, PESEL, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, daty urodzenia dzieci, imiona i nazwiska dzieci, stan zdrowia

    ProgMan- wersja elektroniczna,

    Wersja papierowa

    Sekretariat- sekretarz

     

     

     

     

    Art. 22 oraz 229 § 7 ustawy z dnia 26.06.1974 Kodeks pracy

     

    28.

    System Informacji Oświatowej –  zbiór zawiera informacje o nauczycielach i uczniach szkoły

    PESEL, miejsce pracy, zawodów, wykształcenie, wynagrodzenie

    SIO- wersja elektroniczna

     

     

    Sekretariat- sekretarz

     

     

     

    Ustawa  o systemie informacji oświatowej (Dz. U. z 2011 r. Nr 139, poz. 814)

    29.

    Komisja Socjalna -świadczenia socjalne dla pracowników.

    Nazwiska i imiona, adres zamieszkania lub pobytu, dochody brutto

    Wersja papierowa

    Sekretariat- sekretarz

    Komisja socjalna

     

     

    Art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 4.03.1994 o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych

    30.

    Dobrowolne ubezpieczenie pracowników

    Imiona, nazwiska, adres zamieszkania lub pobytu, PESEL, nr telefonu

    Wersja papierowa

    Księgowość- księgowa

     

     

    Zgoda osób

    31.

    Dokumentacja wypadków pracowników – informacje o wypadkach pracowników

    Nazwiska i imiona, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, PESEL, NIP, seria i nr dowodu osobistego, stan zdrowia

    Wersja papierowa

    Inspektor BHP

     

     

    § 1.2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 1992)
    § 4.1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 16.9.2004 r. w sprawie wzoru protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy - Dz. U. Nr 227, poz. 2298

    32.

    Umowy, zlecenia

    Nazwiska i imiona, adres zamieszkania lub pobytu, PESEL, NIP, seria i nr dowodu osobistego, nr telefonu

    Wersja papierowa

     

    Księgowość- księgowa

    sekretariat- sekretarz

    art. 3531 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z2014 r. poz. 121, z późn.zm.)

    33.

    Przelewy

    Nazwiska, imiona, adresy zamieszkania, nr kont bankowych kontrahentów będących osobami fizycznymi, NIP, wyciągi bankowe

    IBank Corporate- wersja elektroniczna

         Księgowość-        księgowa

    sekretariat- sekretarz

     

     

    Ustawa o rachunkowości

     

    34.

    Okręgowa Komisja Egzaminacyjna

    Nazwisko, imiona, data i miejsce urodzenia, PESEL, płeć, dysleksja, wyniki nauki

    Hermes

    Dyrektor, nauczyciele

    Art. 41.1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 83 poz.562 z późn. zm.)

    35.

    Faktury

    Nazwisko, imię, adres zamieszkania

    Wersja papierowa

         Księgowość-        księgowa

    sekretariat- sekretarz

     

     

     

    art. 23.1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych

    36.

    Książka korespondencyjna

    Imię i nazwisko, adres zamieszkania

    Wersja papierowa

    Sekretariat- sekretarz

     

     

     

    1.Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673 z późn. zm.)

    2. Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. 2002, Nr 167, poz. 1375)

    37.

    Ubezpieczenie ZUS – informacje o pracownikach potrzebne do ubezpieczenia w ZUS

    Nazwiska i imiona, data urodzenia, adres zamieszkania lub pobytu, PESEL, NIP

    Płatnik- wersja elektroniczna

         Księgowość-        księgowa

     

     

     

    Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21.12.2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych zawartych w centralnych rejestrach prowadzonych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych

    38.

    Kasa zapomogowo - pożyczkowa

    Nazwisko, imię, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, imię i nazwisko oraz adres zamieszkania osoby uposażonej do odebrania świadczeń na wypadek śmierci, dane osobowe poręczycieli, wysokość pożyczki

    Wersja papierowa

    Księgowość-        księgowa

     

    Sekretariat- sekretarz

     

     

    art. 39 ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych ( Dz. U. Nr 55 poz. 234), Rozporządzenie RM z dnia 19 grudnia 1992 r. w sprawie pracowniczych kas zapomogowo-pożyczkowych w zakładach pracy (Dz. U. Nr 100 poz. 502 z późn. zm.) oraz § 7.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 1992 w sprawie pracowniczych kas zapomogowo pożyczkowych oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w zakładach pracy (Dz. U 100 poz. 502)

    39.

    Awans zawodowy

    Imiona, nazwisko, nazwisko rodowe, data urodzenia, adres zam. przebieg zatrudnienia, wykształcenie, składniki wynagrodzenia, zapytanie o karalność, stan zdrowia

    Wersja papierowa

    gabinet dyrektora- dyrektor

     

     

    Art. 9 a, 9 b ust 1 pkt 2ustawy z dnia 26 stycznia 1982 rok -Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006, Nr 97 poz. 674 z późn. zm.)

    40.

     

    Pocztowa książka nadawcza

     

    Imiona, nazwiska, nazwa firmy ( adresat) Miejsce doręczenia

     

    Wersja papierowa

     

     

    Sekretariat- sekretarz

     

     

    ustawa z dnia 23 listopada 2012 r., Prawo pocztowe (Dz. U z 2012 r., poz.1529)

     

    41.

     

     

    Monitoring wizyjny

     

    Wizerunek osób przebywających na terenie placówki

     

    Nagranie filmowe

     

    Gabinet wicedyrektora

     

    Rozporządzenie MEN na podstawie art. 90 u ust. 4 pkt 5 ustawy z 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jedn. DzU z 2004 r. nr 256, poz. 2572 ze zm.)

     

    42.

     

    Rejestr delegacji służbowych

     

    Imię, nazwisko, stanowisko

     

    Wersja  papierowa

     

    Sekretariat-

    sekretarz

     

    rozporządzenia ministra pracy i polityki społecznej z 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (DzU poz.167 dalej: rozporządzenie).

    43

    Okręgowa Komisja Egzaminacyjna

    Nazwisko, imiona, data i miejsce urodzenia, PESEL, płeć, dysleksja, wyniki nauki

    Hermes

    Dyrektor, nauczyciele

    Art. 41.1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 83 poz.562 z późn. zm.)

     

      udostępnił Krystian Bielecki dnia 2018-12-01
      opracował Krystian Bielecki dnia 2016-12-12
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra